Spectrum

Igår hade vi kräftskiva hemma hos Lisa och som alla redan vet äger kräftskivor. Man blir jättefull, får äta massa gott, snapsar för sista sommarnatten och bara skrattar. Charader och rosévin blev en bra kombination. Jag grät av skratt när jonas fick: martin luther king lägger hundpussel. Haha, vi har ingen brist på fantasi.
 
Idag vaknade jag upp hemma hos mamma i sumpan. Hon bakade bröd och jag var bakis, så kom till himmelriket när jag fick en nybakad fralla med ost. Sen var det bara att packa ihop för att åka tillbaka till hornstull. Farmor är tillbaka från sjukhuset nu, men hon behöver fortfarande hjälp hemma iallafall i en vecka till. Så jag lagade kantarellsås och pasta till middag, vilket restulterade i extrem matkoma så jag kommer typ somna nu. Lite såhär såg det ut igår innan kameran dog.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0