I will wait.

+
Resan till jobbet gick på 30 min (händer aldrig i rusningstrafik, hade två platser för mig själv tom. omg)
Det första jag såg var paperboy, han log med hela ansiktet. Då blev jag glad.
Jag fick komplimanger och ansvar över projektet av chefen.
Mumford & sons - I will wait. Skulle hugga av mig benet för att ha dom spela på typ mitt brölopp. 

-
Resan från jobbet tog 1,5 timme. Snigel fyran följt av fridhemsplans kaoset. Blev typ nertrampad.
39 graders feber och snor aldrig tar slut. Hur kan en näsa producera så mycket?
Allmänt trött på folk som aldrig lär sig något av sina misstag.
Gillar inte mellanvädret, kallt på morgonen/asvarmt påväg hem.
Familjens nya, var inte så mycket att hänga i granen. Inte än iallafall.

 


Bilden är ifrån spelningen på peace & love iår. Fortfarande arg hur alla fjortisar skrek sönder hela spelningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0