Ghost town.

I början på veckan var två pers på jobbet sjuka, idag när vi slutade var vi tretton stycken som hade feber och hostade. Bland annat jag. Det suger eftersom jag hade feta planer inför denna helg. Så nu har jag ställt in kvällens planer och satsar på imorgon/söndag istället. Imorgon vill jag dansa och få gratis rom&cola av bartendern efter hans tabbar. Syftar inte på irländaren utan den andra bartendern. (kanske bör byta målgrupp på killar?) Sen på söndag ska jag gå på loppisen i aspudden. Känner att jag behöver bränna lite pengar på fina saker med historia bakom sig. Kanske även några nya vinylskivor. Hej, nej jag är inte hipster.
 
Idag flyttade jag dock hem till mamma igen, att sjuka ner farmor med förskylning efter hennes operationer kändes inte bra. Så nu är jag bosatt i sumpan igen och jag har redan södermalms cravings. Annars jobbar jag bara halva mitt liv och tittar på paperboy. Måste prata lite mer med honom. Mer än pappersbeställningar och flirtiga leenden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0