Coldplay

Jag vill verkligen säga att jag älskade spelningen på stadion. Jag vill säga som alla andra, att det var det bästa jag sett och hört i hela mitt liv. Men det var inte så starkt. Fix you, var så starkt. Den älskade jag och hade rysningar på hela benen till. In my place var också där någonstans, men yellow som jag sett fram emot att se i flera år höll inte måttet. Fyverkerierna och hela showen var magisk i början och i slutet. Det är då man inser att det kanske inte är så konstigt att biljetterna är dyra. Sen så skulle Chris Martin köra paradise två gånger, för att spela in någon fredsgrej till en kanal i usa. Det kändes wierd. Skulle uppskattat om han sagt till första gången och sen bjudit på en annan fin gammal.... låt. Hehe. Men nu låter jag som en bitterfitta som är sur på Coldplay, men jag lovar att det är jag inte. Det var fint, riktigt fint. Men inte så bra som jag tror att dom kan vara. Det är ju förfan coldplay.
 
Älskade att alla fick lysande armband, så hela stadion såg ut som en färgglad stjärnhimmel till musiken ibland.
 
Ikväll ska jag på kräftskiva iallafall, årets första och det ska bli kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0