Waiting for the bells

I fredags tog jag pendel till bålsta för att åka till enköping med Lisa. Hennes mamma skulle gifta sig på lördagen och jag skulle vara bröloppsfotograf. Vi drack vin, tittade på regnbågar och pratade om gamla minnen. Somnade tidigt för dagen efter var det dags. Hundar, hästar, en gammal grå präst och regnuppehåll under själva vigseln. Det var riktigt fint faktiskt! Sen åkte jag hem och lät dom fira vidare i fred efter alla tusen foton jag tog. Hade verkligen tänkt stanna hemma och mysa, men det slutade med att jag hamnade på medis kök & bar med Lina. Drack 3 öl, pratade om gamla kärlekar och skrattade tills det blev för kallt på uteserveringen.

Idag ska jag fortsätta tuscha bilderna från bröloppet och ta en promenad i solen. Här får ni se några smakprov iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0