Hjärnkaos.

+
Kursen är slut och nytt jobb på måndag.
Tog truckkort idag, vilket är årets skämt men jag tog det.
Jag är fin i mitt korta ny färgade hår.
Om 12 dagar är jag på hultsfred.
Bor på söder nästa vecka, åh älskade köksbord och thåström tavlor.
Tv serien Girls. Älskar den.

-
Blir dissad av the irish man och förstår inte varför? (det var ju han som raggade på mig?? haha) Funderar starkt på att gå förbi puben bara för att visa att jag inte bryr mig fast jag såklart gör det. Hej jag är 13 år igen. Nej men måste ju visa att han missar något och kanske dricka en-två-tre strongbow för att ignorera honom.
Får aldrig tid att träffa den andra bartendern. Nackdelen att träffa bartenders kanske? Han jobbar när jag sover och jag känner mig ännu mer dissad av världen.
Trött på folk som inte ser att de behandlar folk som skit. Lite mindre trött på folk som bara tar skit utan att säga ifrån.
2 av mina favoritklackskor har gått sönder.



Heeeej. nu har jag klagat av mig. Kan lugna er med att säga att det inte hjälpte ett dugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0