Dancing with my own shadow.

Jag började min dag med att åka till grand hotell i saltis på studiebesök. Dregglade över alla mörkbruna trämöbler, balkar i taken och den fina utsikten. Synd att man inte har tio papp att lägga på sviten per natt bara, hehe. Sen åkte jag till farmor och åt hemmagjorda hamburgare med ägg på, så gott om ni har missat den grejen. Pratade med henne, drack kaffe och bara andas. Precis så man gör hemma hos min älskade farmor. Efter ett par timmar lämnade jag söder för att bjuda två vänner på rabarberpaj och ballkongfika hemma hos mig. Pratade om killar, planerade födelsedagskalas och rökte för mycket. Nu är jag trött som ett as iallafall.

På lördag ska jag förresten fota ett brölopp. Den ni! Här är iallafall två insta bilder från saltsjöbaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0