Always on my mind.

I lördags åkte jag in till söder för att ha picknick med pappa på långholmen. Vi åt kycklingssallad, drack något glas vin och pratade om fina saker. Efter ett par timmar gick vi hem, lyssnade en - två timmar på thåström för att sedan gå till en irlänsk bar i medis. Där träffade vi massor av trevligt folk som blev chockerade över att jag var pappas dotter. Jag tror vi var på typ 8 ställen på medis den kvällen och jag var hemma runt ett? Bra jobbat för att vara seg som jag vet inte vad.

Igår var det ju morsdag, så jag tog mitt smått bakfulla jag ut i skogen för att plocka liljekonvaljer till min mamma. Dog pollenattackdöden, men mamma blev glad ändå. Sen var det tacomiddag och färska hallon kväll framför tvn. Helt plöstligt var det måndag igen då och idag ska jag ta truckkort, haha gratis är gott eller hur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0