.


Ångesten imorse.

Läste gårdagens sms och tittade på den halv fulla captain morgan flaskan.
Tänker på vurpan jag la i västra skogen och tittade på min blåslagna spetsrumpa.
Note to myself: drick aldrig igen när du är sjuk.

Ångesten nu.
Att jag seriöst vill titta på det okända klockan 8. Vad händer med mig?
Har inte kunnat äta idag, bara druckit yoggi och dött under täcket.
Är ledsen för jag inte åkte till farmor idag, men ska köpa blommor och åka dit i veckan.
Flinar däremot lite åt att bartendern var påväg att ta en taxi till mig kl 4 imorse efter jobbet.


Kommentarer
Postat av: amy

haha dagen efter alltså.....

2012-03-06 @ 00:41:03
URL: http://silentmysong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0