Hultan <3

Nu är blogg dödaren nr 1 tillbaka ifrån världens bästa hultsfredsfestival. Är så lycklig i själen att det inte är sant. Jag har vaknat till jonny cash - walk the line, sett the cure tills klockan blev 03.40, skrikigt mig hes till Noel gallaghers - don't look back in anger, dansat mig till träningsvärk i rumpan till gorlliaz sound system, stått längst fram på kasabian (bästa jag sett), ätit thaimat varje dag, stått brevid Ian brown från stone roses, druckit för mycket vin, skrattat tills jag gråtit av lycka och shottat polkagris vodka framför M83. Ja, jag är lycklig nu. Här kommer en liten bildbomb på lyckan i sin helhet. Kolla liksom kasabian bilderna <3

Och nästa torsdag åker jag till Peace & Love för att se Mumford n sons, bästa hultan som fixar det med. Åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0