En vecka.

Jag har typ semester till i augusti så just nu är jag överallt och ingenstans. I måndags åkte jag och släkten till landstället i gävle för att äta massvis av jordgubbar, grillat och kantareller. I torsdags förlovade sig min pappa och jag har aldrig sett honom så lycklig. I fredags drack jag rödvin och tyckte om det (vuxenpoäng).
Och igår var jag på grillfest i enskede med fina vänner och ägde sönder killarna på texas holden. En otroligt rolig kväll alltså. Lite såhär har det sett ut:

Kantareller på tomten, inte helt fel.

Pappa trotsade regnet och grillade under parasolet.

På grillfesten igår skålade vi tusen gånger om, sen drack jag jack daniels och tyckte om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0