It just hit me we can't go back.

Att träffa folk som inspirerar och får en att tänka tusen tankar mer än vanligt. Det är fint. Igårkväll somnade jag klockan 20.00 och sov tio timmar i sträck, vi kan väl säga att jag var lagom speedad när jag vaknade imorse. En frukost senare drog jag iväg till en studievägledning och den mannen jag träffade borde
få tusen guldstjärnor. Jag kommer troligen läsa naturkunskap b och matte b för att komma in på en utbildning för handverksterapi. Att få rehablitera psyskiskt dåliga personer med hjälp att konst, skrift och bild låter faktiskt underbart. Och det här skulle jag aldrig kommit på om jag aldrig hade träffat honom. En bra start!

Lite gamla bilder på det också, frukost, linssoppa, jag och jag. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0