En fantastisk kväll.

För andra gången på en vecka har jag druckit tolv timmar i rad och somnat 06.00. Inte okej nånstans och jag mår sisådär nu. Men det var det värt iallafall, för igår var det hejdå engelsmän & grattis pappa 48 år firande på söder. Det var menat att jag skulle åkt hem vid elva, men istället stanna vi på southside till stängning och följt av en efterfest hemma runt det röda köksbordet. Vi sjöng, jag djade, pappa ställde sig och gjorde egengjord pizzadeg så vi åt typ världens godaste pizza klockan 3 på natten och så skrattade vi ju såklart. Det var en helt fantastiskt kväll och jag måste säga att jag älskar min familj så hemskt mycket.

Juste, på tolvslaget när det blev pappas födelsedags satte baren på The Clash - Rock the casbah. Så vi sjöng den istället för ja må han leva. Bara det, att få se pappa se ut som ett litet barn på julafton för en låt.

Här är min farbror Chris, han fick en svart pälsmössa utav min farmor och tycker den är exotiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0