En fantastisk helg.


Igår drack vi bort tröttheten med öl och dansade tills fötterna nästan gick av. En till magisk kväll helt enkelt. Förbandet som hette The Chevin hade jag aldrig hört förut, men dom var asbra faktiskt. Lite Keane aktig musik. The Pigeon detectives tog mig rakt tillbaka till 2007 och alla gamla låtar var superfina, dock gillade jag inte dom ifrån nyaste skivan. För mainstrem, men majoriteten var gamla låtar så det var fint.

När spelningen tog slut blev det ett antal starka rom & cola, dans, hängde lite med bandet i baren och raggade på bartendern som på något vänster fick mitt nummer innan stängning. Cheers to that.

Lisa och sångaren i The Pigeon Detectives har samma krullhår.


Gabbie var lycklig med basisten och sångaren hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0