Ne me quitte pas.

Råkade börja titta på os avslutningen igår, slutade med att jag satt upp till klockan 01.00 och nästan klappade händerna i sängen. Sket för det mesta i sportgrejerna, men alla bra uppträdanden?! The who, kaisers chiefs, beady eye och alla andra bra. Ångrade dock min nattliga os aktivitet idag på jobbet när jag dog för lite sömn-döden. Jag tycker alla borde försöka att knappa in några hundra personnummer när hjärnan inte fungerar. Eller inte. Det var inte okej någonstans.

Annars vill jag ha min lön nu på en gång, för jag vill se lite spelningar iår:
Popagandas fredagsbiljett, thåström!!!
Bloc party på min födelsedag på munchenbryggeriet!!
Ben Howard på berns!!!
The View på debaser!!!

Men fattig som man är måste man välja. Vad i helvete ska jag välja?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0