Hit the ground (superman)

Jag lever i funderingar kring när min semester tar slut. Ska ju börja på ett nytt jobb antingen den här veckan eller nästa. Men medans gör jag bara fina saker med mina vänner och försöker få bort min otroligt sega förskylning. Igår gick vi igenom alla sumpans secondhand affärer och jag ville köpa fina mörkbruna trämöbler. Men man kanske måste ha en lägenhet först, hehe. Efter det åkte vi hem till lisa och gjorde världshistorians godaste hamburgare med avokado, bacon och humus.



Annars har jag englands cravings och vill tillbaka. Lyssnar även på Arctic monkeys cover på come together som dom körde på OS öppningen. Hur fett var det inte att dom fick köra två hela låtar på hela öppningen och Alex turner var ju inte liiite snygg. Ni måste kolla det klippet om ni missade öppningen.

Kommentarer
Postat av: amy

alltså JA, arctic monkeys på os. så jävla fett

2012-08-08 @ 23:59:29
URL: http://silentmysong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0