God put a smile upon your face.

Min mamma upptäckte att hon inte kan gå på coldplay nästa torsdag, så jag fick biljetten istället. Det är underbart, men mitt förhållande till coldplay är lite trassligt. Första skivorna äger hela mitt hjärta, men de senaste åren har dom bara blivit mainstream. Mylo xyloto innehåller inte deras gamla själ, så jag hoppas att de inte spelar för mycket ifrån den. Däremot a rush of blood to the head och parachutes får dom jättegärna spela rakt av. Sen gillar vi förbanden också och att det är 1 min från mitt jobb. Detta är konsertåret från himlen typ, Thåström på fredag och jag har redan sett så mycket fint. Plus att det bara blir mer och mer nu till hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0