Two lost souls, swimming in a fishbowl.

"You're gorgeous tonight, love" säger han och berättar hur han har tittat på mig i över ett år nu. Men aldrig vågat fråga om mitt nummer. En brittisk bartender med chokladbrunt hår och djupa ögon som jag har sett tusen gånger men aldrig sett ordentligt. Så vi satt kvar efter stängning, drack strongbow och han fick mig att skratta sådär hjärtligt ifrån magen. Jag vet inte om det var hans ögon, den engelska dialekten eller charmen som gjorde det. Men nu har vi iallafall bytt nummer. Vet inte vad det är med mig och bartenders, hehe.

Kommentarer
Postat av: amy

alltså britter <3

2012-04-10 @ 01:11:58
URL: http://silentmysong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0