Lovely.

Älskade långhelg. Vaknade av mig själv vid 8 tiden, ringde viktiga samtal och sa upp mig ifrån kursen jag gick. Åt frukost och gick på långpromenad runt sjöarna. Duscha, lunch och åkte till farmor för att hälsa på min faster som kom till Sverige inatt. Vi drack kaffe, pratade om livet och hjälpte farmor med alla papper efter farfars död. Jag förstår inte hur det kan vara så dyrt att dö, folk skojar inte när de pratar om att spara pengar till sin egen begravning. Det är helt sinnesjukt. Nu har jag iallafall fått i mig lite middag och ska snart iväg på vin & jacuzzi kväll. Hur ofta gör man sånt en torsdagkväll liksom? Underbart.

En bild på frullen och en på jättefina rosor som mamma gav mig igår som grattis till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0