Livet.


Ni som läst min blogg ett tag vet väl om att jag ibland har ett svart moln över mig? Just precis så är det nu. Men jag försöker göra det bästa av situationen. Tex. gick mitt nya jobb åt helvetet, oseriöst företag och jag förstår inte varför dem förskönade hela arbetsplatsen. Jag grät liksom när jag gick därifrån och så jävla känslig är jag faktiskt inte. Kan inte gå in på detaljer, men det var väldigt obehaglig iallafall. Imorgon ska jag på en annan arbetsinterljuv dock, hoppas jag har mer tur den här gången. Känns som det är på tiden.

I lördags hade jag iallafall jättekul och jag har tydligen missat att min bartender har tatuerade armar, typ sleves. Sexigt. Vi såg lilla sällskapet och dansade sönder till mayka & mash up international. Annars fortsätter jag bara att leva, vill bara ha helg egentligen för kursen jag går är bajstråkig den här veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0