Holiday.

I fredags åkte jag på middag hemma hos min pappas flickväns familj. Åt god mat, drack rödvin och hamnade tillslut på southside. Vi drack strongbow, grät lite över farfar, höll varandra i händerna och satt kvar efter stängning med den söta engelsmannen. Vid två tiden var vi hemma runt det röda köksbordet igen, lyssnade på thåström och pratade tills klockan blev fem på morgonen. Insåg ännu en gång vilken fin familj jag har.

I lördags vaknade jag på söder, åt äggmackor med pappa och tog mig hem för att äta påskmiddag med mamma. Sov någon timme innan jag åkte till Malin för att bada jacuzzi, dricka champange och äta kladdkaka. Så härligt.

Och igår var det dags att hälsa på södermalm igen, denna gång hemma hos farmor för att äta middag med min farbror och faster som är hemma i Sverige. Åt den godaste maten jag ätit på länge, fick självklart matkoma och skrattade med min familj. Sen mötte jag upp Lisa för att ta en strongbow på southside igen. Alla bakom baren log åt mig tills jag insåg att britten var påväg dit, men vi han bara säga hej för sen skulle vi åka hem. Han är allt bra söt, så det kommer nog fler gånger. En fullspäckad långhelg och idag ska jag på brunch.

Imorgon är farfars begravning också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0