-


Det mest använda ordet idag?
Skevt.
Vem skällde du senast på? På min lillebror när han la min mobil i microvågsugnen. 
Vad gör dig lycklig? Mina vänner och familj.
Vad beställer du på krogen? Öl eller Rom&Cola.
Hur många barn vill du ha i framtiden? 3st som ska heta Liam, Lacey & Lua.
När fyller du år? 19 november.
Senaste konserten du var på? The Hives på debaser.
Favoritlåt just nu? First aid kit - emmy lou
Vad brukar du göra när du är uttråkad? Sova, äta och läsa bloggar.
När vaknade du imorse? Kvart i 7 för att gå till jobbet.
Vad lyssnar du på just nu? Kent - 999
Vem pratade du senast med? Min mamma.
Favoritprogram? Game of thrones (SE DEN)
Bästa ordet? Skevt.
Är du ironisk? Hehe, alltid.
Favoritskor? Kilklackar i alla dess sorter och converse.
Helgens planer? Sova ut, promenera, äta tapas och ragga på den engelska bartendern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0