En listjävel i brist på annat.

Vad är den äckligaste mat du vet?
Sparrissoppa, korvstroganoff och potatisbullar. Annars äter jag typ allt.

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Att jag tog kokain på min studentskiva tar väl priset. Sanningen om den kvällen lyder: gick på penecelin för jag hade halskatarr, blev full, blev puttad, slog huvudet i stengolvet och fick hjärnskaking.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Jag köpte mycket kryddfärgade toppar/klänningar i england, som vinrött, mörkorange och senapsgult. Matchar det med svart och ett par av mina öhm 20 par kilklackar. Men på fest/krogen kör jag helsvart.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
En väska jag köpte i England när jag var 14 år, tyvärr är den grymt ful också. Vit & rosa...

Har du någon oanad talang?
Jag är otroligt vig i benen och armarna och jag är duktig på att simma.

Vad gjorde du i helgen?
Ace's nypremiär i fredags, söderhäng hos pappa i lördags och loppisen i aspudden igår.

Vad är dina 3 viktigaste 2dos den här veckan?
- Göra klart ett projekt på jobbet.
- Fotografera 160 pers på jobbet.
- Fotografera för social media inom jobbet.
(Hej, jag har inget liv utanför jobbet)

Bästa skönhetsknep?
Den här concealern. Bäst!!!!! & Täcker allt.

Vem saknar du?
Min hund som är i hundhimlen just nu. Älskade betty. 

Om du får barn vad ska du döpa dom till?

Lua, Liam eller Lacey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0