nervös.

Jag har inte dött, idioterna på bredbandet har bara förstört vårat internet hemma. Idag är det sista dagen på jobbet (eller?). Min handledare kom fram och sa att de gör allt för att hitta ett fast jobb till mig här. Men först ska jag hålla en presentation inför ledningen, tydligen har min undersökning gett chockerande resultat.

Update:
Presentationen gick utmärkt. Jag fick så mycket bra feedback att jag nästan är lite rörd. Att jag skulle vara en lugn bra talare visste jag inte. Nu väntar jag bara på besked ifrån infoavdelningen där jag kanske har fått fortsatt anställning. Nervös tjej, speciellt när jag vet att det kanske dröjer till måndag med beskedet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0