Ler för solen och jag är tretton i hjärtat. Igen.

Igår var den finaste dagen på länge alltså, blir så glad bara jag tänker på det. Först var jag i globen på fotouppdrag till jobbet, påväg därifrån blir jag erbjuden ett annat fotojobb av en helt främmande människa så ska ringa henne på måndag. Jobbade sedan hemmifrån med alla bilder och blev nästan klar. Middag, sen åkte jag till lisa för vin på hennes uteplats och skrattade tills klockan blev tio. Då var det dags att åka till sommar för att säga farväl för iår. Sinika kom och vi drack pimm's tills klockan blev två då det var dags att åka hem. På vägen hem ringde han och jag blev tretton år i hjärtat igen. Misstänker att han också blev det.

Idag vaknade jag utvilad och gjorde engelsk omelett med svamp tills frukost. Nu ska jag färga håret, städa och sedan blir det inflyttningsfest i bromma med nytt folk. Min farmor fick åka hem ifrån sjukhuset också.

ph:jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0