Är det verkligen fred vi vill ha?

Idag känner jag mig totalt nersparkad i marken. Av väldigt många olika anledningar faktiskt, även mig själv. High five. Jag är nämligen en sånn som säger vad jag tycker och tänker, men när jag blir sårad av nära vänner fast dom inte vet om det håller jag inne tills jag exploderar. Det hände igår. Och slutade med att bråk och tårar på sveavägen. Sånt känner ju rätt värdelöst att komma ihåg som första minnesbild ifrån igår. Men men.

Kom hem kl halv fem och frös så mycket att jag knappt kunde andas eftersom jag är köldallgergiker. Somnade under två täcken klädd i strumpor, mjukisar, tshirt och stickad tjockkofta. Ja, jag fryser fortfarande. Hatar min jävla pissalergi och det är så ironisk att jag bor i sverige med den. Annars hade jag faktiskt en fin kväll igår. Jag och Lisa drack pimm's hemma hos mig, åkte till harry b james och sedan dansade vi på ace.

Kommentarer
Postat av: Candy

Woah, har typ samma allergi, trodde jag var ensam! Eller, jag har köldastma närmare sagt. Så jag får jättesvårt att andas och extrem hosta + nästäppa så fort jag utsätts för kyla. Måste ta mediciner egentligen, men gör det inte längre eftersom jag inte gillar sjukhus samt de kostnader som mediciner innebär. Så jag får vackert gå omkring och ha tungt att andas etc..



Vad tråkigt med bråk. Jag är tyvärr likadan- har svårt att säga vad som är fel till mina vänner, drar ut på det in i det sista tills det verkligen exploderar. Och bråk på Sveavägen har jag också haft, haha...

2011-09-24 @ 12:29:24
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: elin

Sv: haha trodde också jag var ensam med köldproblem. Jag får nässelfeber när det är kallt, halsen svullnar, utslag och blir typ aldrig varm igen om jag är riktigt kall. Brukar också ta medeciner, men bara om det är extremt kallt ute vilket jag inte trodde de var igår. Men tydligen -.- haha...



Ja, bråk e ju aldrig kul och tur är så var inte vi dom enda som bråkade på sveavägen igår. Löningshelg skapar kaos så ingen brydde sig särskilt mycket egentligen om oss.

2011-09-24 @ 16:04:12
URL: http://swedendisaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0