Utkast, 03.23 och förvirrade tankar.

Käraste oklaraste natt. Du vill mig något som gör mig öm i hjärtat, men du säger inte som det är. I svarta klackar började jag kvällen runt det röda köksbordet för att njuta av livet. Vi njöt, vi drack öl och du dumpade mig via thåström - som eld. Jag överlevde via allsång, alkohol och för många cigaretter.

Tillslut satt vi på ramblas (hornsgatans mysigaste restrurang) och där drack jag strongbow tillsammans med fina familj. Där dök du upp, via sms på mobilen och berättade att det var ditt favoritställe. Jag tänkte fuck off och mobilen blev svart. Jag hatar när saker som är absolut mina förenas med känsloframkallande människor.

Tre timmar senare framför ett dåligt rock band ringer natten. Ber mig möta honom vid stureplan. Jag säger nej och nu ligger jag ensam i min egen säng. Sluta förstöra, låt mig leva och sluta få mig att känna saker som jag inte får respons för. Eller respons får jag. Men bara när jag inte vill ha den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0