Omänskligt klockan 07.00

Jag somnade vid halv fyra, gick upp klockan sex iklädd en outfit som nog kallas morgonvrak. Hällde juice i flingorna, var tvungen att göra en ny portion då jag upptäckte felet och råkade självklart hälla ut halva tallriken i sängen. Åh, ja. Tvinga i sig en kopp kaffe, ska snart borsta tänderna för kung och fosterland. Ska nämligen till tandläkaren. Och efter det ska jag fotografera barn åt en förskola. Hoppas det går bra.

Update:
Tandläkaren sa att jag har perfekta tänder och det kostade bara 400 kr. (Trodde det skulle gå på en tusenlapp).
Att fota ungarna på mammas jobb var underbart, blev så fina bilder. Får tyvärr inte lägga upp dom.
Nu ska jag sova en eller två timmar. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0