No light, no light.

  1. Jag mår sjukt illa. Känner bara för att be världen att gå under och återuppstå på lördag när vi har våran fest. Men riktigt så enkelt är inte livet.
  2. Funderar på att köpa en ny man; en söt prostituerad nikon kamera för fem tusenlappar. Har ju ändå inget annat vettigt att lägga pengarna på.
  3. Hatar att känna sig ensam och att den största bristvaran i mitt liv är närhet. Vill dock be alla som säger "du kan bara välja vem du vill, sluta vara kräsen" dra åt helvetet. Jag är inte kräsen, jag vill bara inte ta någon halv söt random bara för att. Been there, done that och så jävla kul var det inte.
  4. Nu mår jag illa igen, så vi kan ju fortsätta den här klagomuren en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0