Happy birthday.

Igår hade jag nog en av mina bästa födelsedagar någonsin och allt tack vare mina kära vänner plus lite för många strongbow. Vid 6 tiden började folk trilla in för att äta min special maträtt; svampsås och pasta. Alla blev proppmätta så vi körde lite paket öppning. Jag fick en analog diana kamera, en orange och resten får ni se imorgon. Lite hotshots, skratt, champange, allsång och tre timmar senare var vi äntligen påväg till debaser. Där dansade jag med britter tills fötterna dog och de andra var tvunga att gå hem. Följt av röda linjen, hem till pappa i hornstull och lyssna på musik till klockan blev halv fyra på morgonen. Så idag är jag nog så död man kan bli, men vi hörs!

Bilderna är tagna med min nya olympus <3 älska att jag inte behöver redigera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0