Världens finaste helg.

I fredags mötte jag upp mina fruar på sommar för att dricka sangria och cider. Vilket var hur fint som helst men jag drog ändå hem vid tolvtiden eftersom vi skulle upp tidigt på lördagen. Jag kom hem och avslutade kvällen med en öl tillsammans med min pappa och hans bästa flickvän vilket ledde till lite allsång, kattmys och fin musik.

Igår var det ju skrattstock och vädret kanske inte var det bästa men är det tradtion så är det. Vi åt litervis med kycklingsallad, drack vin och skrattade tills vi fick ont i magen. Den bästa komikern avslutade allt vid niotiden och han hette Al pitcher. Sen var det bara hem och dumpa alla filtar för att sedan gå ut för att se matchen som inte var så jätterolig. Idag har jag iallafall varit på hornstulls loppis, handlat två klänningar ifrån utförsäljningen på fröken söt och en helt ny skinnjacka för en hundring. Ikväll ska jag dock bara sova och vila ut, ska bli sååå skönt.


Två bilden ifrån igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0