En födelsedagsfest i älta gård bah.

Igår hade min bästa vän tjugoårs middag&fest ute i älta och det var fan underbart. I ett moln av cigarettrök till hög musik hade vi vilda diskussioner, körde lekar och skrattade så tårarna nästan sprutade. Att jag kom hem när det var ljust ute igen säger väl sitt och det har jag saknat lite. Idag mår man inte lika bra dock, men min moster och hennes man kom hit med mina småkusiner så har lekt med dom hela dagen. Nu ska jag vila lite dock.

Vi åt lax med avokadoröra till förätt, sallad till varmrätt och jordgubbar till efterrätt. Mums.

Fjantade oss och skrattade tills vi fick ont i magen.

Mira rökte rosa cigaretter ifrån Paris.

Jag drack god bål och hade inbakade flätor i håret.

Här är malin och födelsedagsbarnet efter middagen.

Vi körde chip, chipp chipp och chipong och fick egentligen inte visa tänder. Vilket ledde till skrattattacker.

Det blev mörkt och jag drack numera alltifrån captain morgan, rosevin och strongbow.

Vi blev fler och fler tillslut var vi nästan 30 personer i villan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0