Ordet lagom borde finnas på engelska.

Den här onsdagen har varit sådär lagom fin, började med english breakfast (ett måste för mig någon gång i månaden). Sen gjorde jag ett antal koppar kaffe och satte mig med en bok i solen på ballkongen i ett par timmar. Jag tror knappast att jag fick någon färg, men skönt var det iallafall. Efter att ha läst ut boken gick jag ut på långpromenad. Man måste ju göra något hurtigt när man har degat hela dagen, typ? haha.

Sen träffade jag min bästa vän för dricka en-dag-efter-hennes-födelsedags-öl på hellströms, vilket var mysigt. När vi skulle gå hem råkade vi se att pappa och hans flickvän satt på snaps, så vi hamnade där för en öl till. Jag är så glad att jag har dom. Min fina familj och min finaste bästa vän som trots all skit alltid finns där för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0