Nu är alla i mitt kök och jag är alldeles paj.

Igår låg jag och stekte på ballkongen hela dagen, åt middag och träffade tjejerna på hellströms för några tjugonio kronors öl. Sen promenerade vi ifrån medis till tcentralen nattvärmen. Idag fikade jag med en gammal vän i tanto för lite skitsnack och kaffe. Efter det gick jag hem till pappa på middag och lite tillrättning av mitt sneklippta hår.

Veronica Maggio - Välkommen in, fyfan vad den påminner om tiderna då man var sexton och sådär dum i huvudet på ett fint sätt. Tex. när jag hade en tom fest innan vi hade fått flytta i vår nya lägenhet och blev känd som tjejen som hade den tomma festen. Eller min 16 års fest då det kom 80 personer varav jag kände 20 st, usch vad jag hade ångest under utegångsförbuden. Men nu i efterhand var det fan värt det, för vi hade så kul.



ph:jag (mobilbilder)

Kommentarer
Postat av: Candy

Trevliga bilder trots att de är tagna med mobilkamera (vanligtvis brukar folks mobilkamerabilder suga, men inte dina).

2011-05-13 @ 18:42:45
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: elin

sv: hehe tack! Men jag fuskar lite och snabbredigerar dom på datan också. Annars skulle dom inte vara lika fina :)

2011-05-13 @ 19:25:45
URL: http://swedendisaster.blogg.se/
Postat av: Candy

Äsch, alla "fuskar". Speciellt de riktigt kända fotograferna. :P

2011-05-16 @ 23:10:24
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0