Girls fall like dominous

Igår var det släktkalas på söder för min farmor som har fyllt 70 år och alla var där. Alla fina släktingar speciellt min faster och farbror som åkte ända från brighton för att medverka på kalaset. Vi åt oxfilé, ungsbakad potatis och drack massor av vin plus min farfars hemmagjorda bål. Det avslutades med jordgubbmaräng tårta och sen var det dags för mig att vandra vidare i natten. Jag mötte upp min bästa vän som kom hem från london på medis och drack två öl. Sen åkte vi till resten av tjejerna som också var ute och dansade till bra musik tills klockan blev två. Då drog jag hem och somnade med mobilen i handen och ett antal rätt fina sms senare. Sånt är fint.



ph:jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0