Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair

DAGENS
Humör
: trött efter jobbveckan, men helt okej och väldigt glad ändå.
Ska snart: iväg till en fin tjej som fyller tjugo år och dricka vin med folket.
Fina: 'The Hellcat Spangled Shalalala' en av Arctic monkeys nya låtar som dem spelade igår. Så fin!!!
Har gjort: klippt håret, jobbat och läst ut en väldigt bra bok.

Sumering av gårdagens spelning btw: Det var lika fint som jag trodde igår på circus. Att sjunga med i alla låtar, dansa till I bet you look good on the dancefloor och att dricka öl med Alex turner framför sig på scenen. Men jag är glad för jag såg dom den 26 juni för fem år sedan, för då hade dom gnistan. Nu var vi i publiken bara en ny publik i ett nytt land. Dom kommer aldrig bli som förr om dom inte står på glastonbury eller liknade feta festivalscener tror jag. Men somsagt det var jävligt fint ändå och det kanske är för att jag är en ingrodd indiebrud. Hatade dock alla fjortistjejer som var där igår speciellt en liten skit som fick en autograf av Jamie cook. Hon kunde inte ens namnet på honom utan skrek gitarristen, han den där med kort hår. Ville typ slå henne lite, hehe.


Photo: Photo: Press

Kommentarer
Postat av: amy

åh usch, du borde slagit henne

2011-05-07 @ 00:24:23
URL: http://silentmysong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0