Dagens

Humör: Sådär lagom trött och seg, blir alltid det när åskan drar förbi.
Frisyr: Nyfärgat, vinrött denna gång och det är nice. Men ser blek ut.
Smink: vanlig bas tillsammans med en fet eyeliner för att dölja att jag sov tre timmar inatt. 
Har gjort: Ett sista möte med min coach, lite shopping (köpte nya solbrillor) och ringt jobbfolk. 
Klädsel: Lila oversize tröja, lila converse, skinnjacka och strumpbrallor. Färgmatchning eller?
Längtan: till helgen då sommar har premiär (jaaaa) & min bästa väns feta tjugoårsfest.
Musik: Metallica, The Clash och Iron maiden, har kommit in i något hård musik fas.
Chock: Lillebror kom hem med en "liten" moped. Den tar upp hela hallen och är som en lätt motorcykel.

Jag känner en slags hatkärlek till den här bilden. Fult vacker eller något sånt.

ph:jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0