5 bilder i några söndagar framåt.

En bild på någon du umgås med väldigt mycket. Mina fina vän lisa och jag när vi skulle åka till brighton i september. Vi är medvetna om att vi har jordens fulaste resväskor haha.


En bild på dig själv. Här är jag och min lilla vattenmelondrink under en grillfest.


En bild på någon i din familj. Här är jag och lillebror för en jävla massa år sedan.


En bild på en konstig tid i ditt liv. Jag var tretton år, fjortis och gjorde detta kollage.


En bild på en vän du inte har träffat på länge. En tjejkompis som jag var i göteborg med.


Kommentarer
Postat av: Candy

Åh, vilken söt resväska du har! Tycker inte alls den är jordens fulaste. Var har du hittat den? :)

2011-03-29 @ 01:36:48
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: elin

sv: tack! Den är sådär fulsöt, men jag hatar verkligen tecknade katter så det är väl där den tar emot haha. Tror min mormor köpte den på accent, dom har ett speciellt resväskemärke där

2011-03-29 @ 12:09:28
URL: http://swedendisaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0