Cigarette Smoker Fiona.

Idag har det varit en effektiv dag som började med träning, städa mitt rum och fixa i min gardrob. Jag börjar tro att det bor någon där, för varje gång jag öppnar dörren så ramlar det ut kläder som jag inte ens har haft på mig på åratal. Aja, nu ska jag söka tjugofem fucking jobb så min coach blir glad imorgon -.- Det roliga är att jag har två jobb på g, så det känns ju helt värdelöst. Men men det är livet som arbetslös i sverige!

Jag måste fråga en sak också (känner mig efterbliven). Om man får en kommentar, ska man svara i den andras blogg eller i sin egen. Fattar inte riktigt, för alla verkar göra olika?

Mamma har köpt minipåskliljor för att fira att det är mars. Fint.

ph:jag

Kommentarer
Postat av: amy

åh det har jag också funderat över. jag röstar på att svara i personens blogg, så är man säker på att kommentaren är sedd

2011-03-01 @ 23:50:01
URL: http://silentmysong.blogg.se/
Postat av: Candy

Det finns ingen regel för det. Man får väl göra som man vill, tycker jag. Själv svarar jag på kommentarer jag får i min egen blogg, och tycker inte det är så jättekul att bara få kommentarer som är svar på sådant jag skrivit i andras bloggar, på mina egna inlägg. Om jag hoppas på ett svar tillbaka går jag ju tillbaka till bloggen jag kommenterade. :)

2011-03-03 @ 12:52:54
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0