Burn down the disco and hang the blessed dj.

Igår träffade jag tjejerna och drack lite vin. Det var skönt att rensa huvudet lite och få prata skit med sina bästa. Sen åkte jag och lisa till zinken för att dricka engelsk cider på southside. Det kändes nästan som om vi var i England, men dom tankarna försvann rätt fort när vi tittade ut igenom fönstret och såg snön.

Snart så kommer mormor hit och jag ska bjuda på vegetarisk middag med quinoa, lax och babyspenat. Sen så ska jag iväg till älta på villafest i typiskt hej jag är 17 år anda. Hoppas att alla har en fin kväll för det tänker jag ha!


Kommentarer
Postat av: Candy

Coola bilder. ^^ Skulle du rekommendera stället Soutshide? ^^

2011-03-06 @ 20:06:21
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: elin

tack! Jo det skulle jag nog göra, men man ska vara där i tid om man är fler än två. För det var lite brist på sittplatser. Sen är det ju alltid trevligt att personalen bara pratar englelska, hehe :)

2011-03-06 @ 21:59:32
URL: http://swedendisaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0