Måndagslista

Hur lång är du? 169 cm tror jag.
Vad vill du bli när du bli stor? Dela med mig av det som jag är bra på. Vet inte än precis.
Vad pluggade du? Media med inriktning fotografi och grafisk design.
Vilken hårfärg har du? Rödbrunt.
Vad tycker du om för smink? Jag gillar fokus på ögon eller läppar. Brunsotat helst.
Har du haft sex senaste månaden? nope, köper skor istället haha.
Vad har du för färg på dina underkläder just nu? vit.
När var du senast kär?  Förra sommaren.



Vad har du för planer i sommar? Jobba, fira midsommar i skärgården, P&L, Wayoutwest och Brighton.
Vad ska du jobba med? Sommarvikarierar som trädgårdsmästare = rensa ogräs.
Bästa festivaloutfiten? Shorts, oversize linne/tshirt, converse, hatt, wayfares och röda läppar.
Vad är det finaste du vet? Skratta med mina vänner runt ett bord med lite vin och cigaretter.
Framtidsplaner? När allting är lugnt hemma och separationen är klar då ska jag flytta till Brighton. Och jag ska börja skriva igen, vet inte hur många utkast jag har här på bloggen som jag inte vill publicera än. & en tatuering.



Vad är det viktigaste du har lärt dig i livet? Att människor kan göra fel, att man måste kunna förlåta för att inte begrava sig själv, att förtränga bara gör saken värre och att dom finaste personerna i ens liv finns där oavsätt vad.
Vad använder du för skor? Klackar, converse och ballerinas.
Är du intresserad av någon nu? Smått, men misstänker att det är min hjärna som spelar mig ett spratt.
Vad ser du fram emot? Att pussas i ett tält med min första kärlekshistoria på P&L.
Favoritcitat? Cut your losses, shoot the poets.
Favoritfilmer? Pearl Harbor, Saving private ryan, This is england, Juno & Green street hooligans.
Favoritserier? Inbetweeners, Skins, The Pacific, How I met your mother, Greys Anathomy & Band of brothers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0