Okej, behövde bara klaga lite.

Vuxenvärlden tar över mig och jag står med hundvalpsögon i väntan på att få bara vara. Jag är så trött på stress, min mail, arbetsförmedlingens idioter, att lönen inte kommer när den ska och hur jag ska hinna med allting innan festivalen. Min plan för nästa vecka ser typ ut såhär: Jobba 07.00-16.15 varje dag, foo fighters på stadion, hinna till banken, hinna till arbetsförmedlingen (med deras öppettider & mina arbetstider???), köpa mat till p&l och midsommar, åka till skärgården på torsdagen, komma hem på lördag kväll, tvätta, packa och sedan åka till borlänge. För att avsluta det hela är jag förskyld som ett as och lagom deppig, spola fram tiden till på torsdag! Tack.

Fin låt och riktigt fint omslag (klicka på bilden). Tack för gulliga kommentarer btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0