Midsommarnätter och rosiga kinder efter solen.

Nu är jag hemma igen efter en kortweekend på landet, kan faktiskt påstå att jag är utvilad trots att vi var uppe tills det blev ljust imorse. I torsdags tog vi det bara lugnt, drack lite vin i bastun och badade i det kalla vattnet. Men igår hände det mer grejer, då var det midsommar lunch med grannar, nubbevisor, gitarrspelande, frukost på altanen, dans på bryggan, nattbad och massor av vin. Idag har vi dock bara åkt båt, hängt på ängen med resten av ön och åkt hem. Dags att packa upp, tvätta och imorgon blir det stor packning inför festivalen. Jag är supertaggad!

Jonas spelade på en gammal gitarr, det var fint.

Här är min mormor och hennes man björn.

Min finaste vän Jessica skrattade lite och jag smygfotade.

Malin & Jonas smygpussas bakom nubben och lite blommor.

Jonas bar alla någongång den här helgen, nu var det malin när vi skulle plocka blommor.

Vi åkte båt också.

Åt massor av ost & kex för att inte svälta ihjäl nästa vecka på festivalen haha.

Jag och Jessica vid midsommarstången.

Jag älskar kvällsljustet i skogsbrynet vid stranden.

Vi badade även fast det bara var 13 grader i vattnet.

Och drack självklart massa godheter, fast snapsen vaar inte god.

Jag hittade ett ballt spindelnät på berget.

Här är min mamma och Jonas.

Och tillsist en bild på mig på ängen.

ph:jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0