Livet.

En oklar packlista inför P&L. Sena nätter på sommar i sommriga klänningar. Blickar som tittar och jag skakar mest på huvudet. Serenades i hörlurarna på tunnelbanan. Krattar ogräs på jobbet tills armen går sönder. Har så manliga kläder på jobbet att jag jämt numera går runt i klänning på fritiden. Foo Fighters spelar på stadion om elva dagar. Om tolv åker jag till skärgården för att fira midsommar. Om 16 åker jag till borlänge. Skadeglad över att min gamla lover spydde på sin syrras mottagning inför alla. Skadeglad för att alla par går upp märkbart mycket i vikt efter att ha blivit ett par. Min lön är spårlöst försvunnen och skulle ha kommit för ett bra tag sen. Btw dom vidriga skalbaggarna i mitt rum are back. En meningslös sammanfattning av mitt liv.  Hakuna Matata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0