Who needs the morning, and the joy it brings, not I.

Idag ska jag köpa en engångskamera som vi ska ha med oss till Brighton. Jag kommer inte orka släpa runt på min älskling nikon d60, så tänkte att engångskamera plus min lilla digitalkamera blir nog ett bra alternativ istället.

Saker jag längtar efter: Minisystembolaget som indierna har på samma gata som min faster bo på. Pascha och deras fem kronors shottar. Pav tav och deras iskalla magners i plastmuggar för 3 pund. När min farbror frågar på bred dialekt om jag vill ha tea and yoghurt (man äter alltid yoghurt efter te hemma hos dom och man dricker te fyra gånger om dagen). När min faster som egentligen inte röker tvingar mig att gå ut i trädgården och röka med henne. Att ramla in i en taxi bil och få skjuss ända till dörren men man betalar bara 70 kronor för resan. 


Ph:jag


Kommentarer
Postat av: amy

men åh. england! <3 och britter!!

2011-07-21 @ 12:19:23
URL: http://silentmysong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0