I miss the grey city and the blue sea.

Idag har jag säkert sökt trettio jobb, druckigt fem koppar kaffe och tänkt alldeless för mycket. Det finns så mycket att göra, men ingeting som jag vill göra helhjärtat. Förutom brighton såklart, men känner mig inte så stabil att jag skulle orka det nu. Men jag kanske åker dit under påsken, bara för att få rensa hjärnan lite och andas in avgaslukter som luktar underbart. Min faster tyckte nämligen att jag skulle följa med på brölopp där för att få lite kontakter, vilket är en bra idé faktiskt. Sen kanske man kan fota lite också, för jag saknar att fota nya miljör.

Därav bilden nedanför som jag tog vid devils dyke i brighton. Här snackar vi utsikt.

ph:jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0