En torsdag

FYRA SAKER SOM JAG HAR GJORT IDAG
1. Promenerat till solna med en fin vän, vi hittade en bilnyckel på vägen som vi lämnade in till polisen. Nu hoppas jag på karma och kanske en fin helg för den goda gärningen.
2. Druckigt kaffe latte med after ate, ni måste testa det. nam nam!
3. Läst flera kapitel av en jättebra bok som heter vapendragaren. Den handlar om spion som jobbar åt winston churchill under andra världskriget. En bok som alla bör läsa!
4. Planerat lite inför en resa i april till brighton.



FYRA SAKER JAG LÄNGTAR EFTER
1. Att ha någon att sova med igen.
2. Att allting är lugnt och fint så jag kan lämna sverige för att flytta till brighton.
3. Våren. Och lite sommar.
4. Att få ett jobb som jag verkligen vill arbeta med. Något med foto att göra.



FYRA LÅTAR SOM JAG DROGAR JUST NU
Miike Snow - Cult logic (för säkret tusende gången)
Florence and the machine - Swimming
The black keys - Howlin' for you
The rumble stripes - Girls and boys in love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0