Smile, smile Bobby, with your lovely mouth.

Idag är jag trött och mer trött, somnade nämligen klockan 05.00 typ och blev väkt av att min coach ber mig komma in till medis. Stress, hostattacker och ingen frukost. Ja, ni fattar hur glad jag måste ha varit när jag kom dit. Sen så mötte jag iallafall upp Felicia i kista för lite fika och shopping, behövde ny hårfärg och lite andra skitgrejer. Fick med mig hem en sommar tunika ifrån hm också, den kommer jag antagligen bo i när det blir lite varmare.

Jag måste bara tipsa om Pj harveys nya skiva: Let England shake. Den är underbar, men djup.

ph:jag


Kommentarer
Postat av: Candy

Den är väl underbar för att den är djup. :) PJ Harvey är grym! ^^

2011-02-22 @ 02:45:36
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Elin

Ja, jag gillar att den e djup :) Har inte lyssnat på henne på jättelänge, så blev glatt överraskad när det kom ett nytt album!

2011-02-22 @ 10:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0