Keep on your dress

I fredags hade jag en väldigt fin kväll på en hemmafest i alvik. Att få prata med en kille som man kanske tycker om lite är rätt fint så. Igår åkte däremot jag och mamma in till hötorgshallarna och handlade massa god mat. Rökta räkor, färsk lax, pilgrimsmusslor och ja massa mer. Så vi hade finmiddag innan jag begav mig ut i natten igen.

Blev iväg lurad till stureplan ännu en kväll och ja det var väl inte sådär asbra. Men när man slipper kö, inträde och jobbigt folk så kan man väl lika gärna testa på nya ställen. Så vi hamnade på pure, men gick efter ett tag vidare för och möta upp Lisa. Så vi tog en mangodrink på oxid och åkte hem efter lite dans till grease låtarna. Helt okej kväll!


ph:jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0