Feb. 2, 2011

Vaknade tidigt för att äta frukost och sedan bege mig in till söder för att hälsa på farmor och farfar. Medans farfar gick till läkaren för att ta sina första blodprov sen lumpen (ja, min farfar är en envis polis) så testade jag och farmor en vegetarisk restaurang där dom hade alla möjliga sallader, soppor, röror och bönor. Sen hämtade vi upp betty hemma för att ta en liten hundpromenad till mariatorget, det var fint. Att gå i solen och låta farmor prata om hur hon var modell som ung skulle jag kunna göra varje dag.

Sen drack jag kaffe tillsammans med min bästa vän i några timmar och pratade om livet. Jag måste säga att det har varit en väldigt bekväm dag och att solen lyste gjorde det bara bättre. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0